Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 15.12.2018, 15:23

Комунальний заклад
Білоліська ЗОШ
І-ІІІ ступенів"


Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 7
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Циклограма роботи над науково-методичною проблемною темою

Циклограма
Білоліської  ЗОШ І-ІІІ ступенів 
щодо організації та проведення системних досліджень  причин зниження рівня навчальних досягнень учнів 
в умовах ступеневого переходу (на реалізацію єдиної науково-методичної проблемної теми
ІІ семестр 

Січень

№з/п

Напрямок і технологія дослідження

Виконавці

Де слухалося

1.

Методичний діалог між учителями  початкових класів і школи ІІ ступеня (аналіз методичних програм, методичних рекомендацій, вироблення єдиних вимог) з викладання дисциплін природничо-математичного циклу.

Вчителі

Засідання ШМО

2.

Проведення відкритих уроків із застосуванням інноваційних методик і технологій у НВП з метою мотивації учнів до успішного навчання

Вчителі

Засідання ШМО

3.

Методичний діалог між вчителями початкових класів і школи ІІ ступеня (аналіз методичних програм, методичних рекомендацій, вироблення єдиних вимог) з викладання іноземної мови.

Вчителі

Методична рада

4.

Відвідування уроків іноземної мови

Адміністрація школи

Нарада при директорі

5.

Діагностика готовності учнів початкових класів для переходу до середньої ланки.

Практичний психолог

Нарада при директорі

6.

Професійна діагностика учнів для вивчення нахилів, здібностей, інтересів, вибору профілю навчання.(8-9 кл.)

Практичний психолог

Психолого-педагогічний семінар

7.

Відвідування уроків природничо-математичного циклу.

Адміністрація школи

Нарада при директорі

8.

Системний аналіз роботи вчителів з індивідуалізації навчання учнів з метою попередження неуспішності школярів.

Адміністрація школи

Методична рада

9.

Засідання МО з питань реалізації КЦП «Наступність»

Керівники МО

Засідання ШМО

 Лютий

№з/п

Напрямок і технологія дослідження

Виконавці

Де слухалося

1.

Взаємовідвідування занять у старшій групі дошкільного закладу  учителями початкової школи; відвідування уроків у 1-4 класах вихователями

 Вчителі початкових класів,вихователіДНЗ

Засідання ШМО початкових класів

2.

Вивчення рівня втомлюваності дітей дошкільного віку (Спостереження, анкетування, тестування. Мета: розробка заходів щодо подолання причин втомлюваності дітей)

Практичний психолог, вихователі ДНЗ

Засідання ШМО початкових класів

3.

Корекційні заняття з учнями з подолання неуспішності в навчанні

Практичний психолог

Нарада при директорі

4.

Класно-узагальнюючий контроль в 4 класі

Адміністрація, вчителі-предметники

Психолого-педагогічний семінар

5.

Консультування педагогів з питань особливостей розвитку емоційної сфери молодших школярів

Практичний психолог

Методична рада

6.

Проконтролювати стан навчального процесу в 10-му класі з метою відстеження наступності та профільного навчання.

ЗДНВР

Нарада при директорі

7.

  Проведення  психолого-педагогічного семінару №3 «Психолого-педагогічні аспекти   наступності як чинник адаптації дітей до навчання   при переході з одного ступеня на наступний»

Практичний психолог

  Психолого-педагогічний семінар

8.

Системний аналіз стану викладання, рівня навчальних досягнень учнів 5-11 класів з української мови та літератури  з метою попередження неуспішності та забезпечення наступності освітніх ланок

Директор,

Нарада при директорі

9.

Проведення педради «Мотивація навчання – основна умова успішного навчання»

Директор, ЗДНВР

Педрада №3

Березень

№з/п

Напрямок і технологія дослідження

Виконавці

Де слухалося

1.

Психологічна діагностика для виявлення учнів із низьким рівнем навчальних досягнень

Практичний психолог

Нарада при директорі

2.

Проведення корекційних та розвивальних занять з метою підготовки учнів 4 класу  до навчання в середній ланці школи.

Практичний психолог

Нарада при директорі

3.

Методичний діалог між учителями початкових класів і школи ІІ ступеня за результатами проведеної роботи. Обговорення психофізіологічних аспектів адаптації учнів під час переходу з початкової школи до середньої ланки, аналіз результатів.

Адміністрація, практичний психолог

Методична рада

4.

Експертиза інноваційної діяльності педагогів  та її вплив на результативність навчально – виховного процесу,підвищення мотивації дошкільників, школярів у навчанні.

Директор школи, ЗДНВР

Педрада

5.

Проведення батьківських зборів « Психологічна готовність дітей до школи»

Директор школи, ЗДНВР

Батьківські збори

6.

Проведення засідання ШМО вчителів початкових класів «Індивідуальні особливості учнів групи ризику та випускного класу поч. школи»

Вчителі початкових класів

ШМО вч. початкових класів

7.

Відвідування уроків в 4 класі вчителями-предметниками майбутніх 5-ти класників з метою ознайомлення з формами та стилями роботи вчителів початкових класів.

Вчителі-предметники

Методична рада

8.

Проведення уроків в 4 класі вчителями –предметниками які будуть викладати в 5-му кл. з метою ознайомлення з психологічними особливостями дітей молодшого підліткового віку.

Вчителі-предметники

Методична рада

9.

Відвідування виховних заходів в 4 кл. майбутнім класним керівником з метою вивчення здібностей, обдарованості, таланту дітей.

Класні керівники

ШМО класних керівників

10.

Анкетування батьків з метою вивчення запитів і побажань щодо організації НВР в 5 класі.

Практичний психолог

Нарада при директорі

11.

Відвідування уроків математики  в 1- 4 класах

ЗДНВР

Нарада при директорі

12.

Системний аналіз стану викладання, рівня навчальних досягнень учнів
1-4класів з математики  з метою попередження неуспішності та забезпечення наступності освітніх ланок

ЗДНВР

Нарада при директорі

13.

Проведення третього засідання творчої  групи

Члени ТГ

Творча група

Квітень

№з/п

Напрямок і технологія дослідження

Виконавці

Де слухалося

1.

Організація роботи   консультпункту для  батьків майбутніх першокласників

Адміністрація школи,ДНЗ, практичний психолог

Нарада при директорі

2.

Первинна діагностика  готовності дітей до навчання у школі

Оформлення супровідної документації

Адміністрація школи, ДНЗ,

Нарада при директорі

3.

Проведення корекційних та розвивальних занять з метою підготовки учнів 4 класу до навчання в 5 класі

Практичний психолог

Методична рада

4.

Консультування педагогів з питань забезпечення наступності між початковою та середньою ланками навчання.

Практичний психолог

Методична рада

5.

Консультування батьків з питань підготовки учнів 4 класу до навчання в середній ланці школи

Практичний психолог

Університет педзнань

6.

Проведення діагностичних письмових робіт учителями-предметниками з української мови, математики, англійської мови, природознавства в 4 кл.

Вчителі-предметники

ШМО вч. початкових класів

7.

Проведення дня відкритих дверей із проведенням уроків математики, української мови, історії, фізичної культури та виховної години з метою знайомства учнів початкових  класів із навчальним процесом у середній ланці

Адміністрація школи, вчителі-предметники

ШМО вч. початкових класів

8.

Організувати  розробку діагностичних завдань для виявлення предметних навичок  учнів 4 кл.

Вчителі початкових класів

ШМО вч. початкових класів

9.

Вивчення особистості випускника початкових класів.

 

Практичний психолог

ШМО вч. початкових класів

11.

Розглянути підготовленість випускників 4-го кл. до навчання в середній ланці.

 

Адміністрація школи, практичний психолог

Нарада при директорі

12.

 Вивчення індивідуальних особливостей  учнів – випускників 9-го класу .

 ЗДНВР, практичний психолог

Нарада при директорі

13.

Відвідування уроків у 9, 10 класах з метою  надання рекомендацій  щодо подальшого  навчання  в 10 кл. та  інших  навчальних закладах.

Адміністрація школи

Нарада при директорі


Травень

№з/п

Напрямок і технологія дослідження

Виконавці

Де слухалося

1.

Проведення  батьківських зборів з питань вікових та індивідуальних особливостей дошкільників, з питань відпочинку та оздоровлення дітей влітку;

Вихователь, психолог

Батьківські збори

2.

Індивідуальне та групове консультування  батьків з питань підготовки дитини до школи

Адміністрація школи,ДНЗ, практичний психолог

Університет педзнань

3.

Проведення діагностичних письмових робіт з усіх предметів у 4 класі

ЗДНВР

Нарада при директорі

4.

Проведення корекційних та індивідуальних занять із майбутніми п’ятикласниками

Практичний психолог

Методична рада

5.

Просвіта батьків щодо підготовки дітей до навчання в 5-у класі

Адміністрація школи, практичний психолог

Університет педзнань

6.

Складання пакету документів на учнів 5 класу (характеристики, траєкторія індивідуального розвитку, тощо)

Класовод

Моніторингова комісія

7.

Організація психолого-педагогічного супровіду у передпрофільний,

допрофільний і профільний періоди:

  • професійна діагностика учнів для вивчення нахилів, вибору профілю навчання;
  • ознайомлення учнів, батьків, педагогів із підсумками професійної діагностичної роботи з учнями;
  • консультування учнів та батьків,пошуки альтернатив.

Адміністрація школи

Нарада при директорі

8.

  Проведення  психолого-педагогічного  семінару №4 «Психолого-педагогічні аспекти   наступності як чинник адаптації дітей до навчання   при переході з одного ступеня на наступний»

Практичний психолог, вчителі

Психолого-педагогічного  семінару

9.

Проведення четвертого засідання творчої  групи

Члени ТГ

Творча група

10.

Адміністративний моніторинг рівня навчальних досягнень учнів з предметів інваріантної складової робочих навчальних планів з метою дослідження динаміки начальних досягнень і прийняття своєчасних управлінських рішень щодо ліквідації прогалин у знаннях учнів.

 

Адміністрація школи

Нарада при директорі

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz

  • Copyright MyCorp © 2018
    uCoz