Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 15.12.2018, 13:55

Комунальний заклад
Білоліська ЗОШ
І-ІІІ ступенів"


Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 7
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

на допомогу вчителям

Рекомендації вчителям, щодо підтримки дисципліни в класі


Дисципліна – це умова, засоби й результат виховання, вона потребує зустрічних зусиль. Головною умовою дисциплінованої поведінки учнів є доброзичливі відносини між учителями і дітьми.

Необхідно враховувати що дисципліну в класі обумовлюють раніше нагромаджений досвід поведінки учнів, організованість класу, ставлення до навчання, предмета, вчителя, дотримання єдиних вимог до учня всіма вчителями, які працюють у класі, загального порядку умов і традицій даної школи.

При роботі в класі і для підтримання дисципліни необхідно враховувати наступні правила:

1. Поводьтеся так, щоб учні відчували, що ви керуєте навчальним процесом, при цьому стимулюйте їхню активність.
2. Не відволікайтеся на незначні порушення, моралізування.
3. Дотримуйтеся доброзичливого, мажорного тону, будьте уважні до кожного учня. Надавайте необхідну підтримку, відзначайте успіхи, створюйте життєрадісний оптимістичний настрій у класі.
4. Стежте за правильністю постави, проводьте фізкультхвилинки; не допускайте перевтоми учнів.
5. Надавайте учням можливість частіше працювати у групах – це може бути стимулом до зайнятості кожного, хорошого настрою і поведінки.
6. Створюйте умови, щоб важкі, слабкі діти мали можливість відчути себе лідерами.
7. Не принижуйте учнів, не припускайте образ, сарказму. Гнів, дратівливість, імпульсивність не сприяють зміцненню дисципліни й авторитету вчителя.
8. Будьте привітними.
9. Не виявляйте антипатій до важких учнів, сподіваючись від них поганої поведінки. Діти відчувають скептичне ставлення до них і часто поводяться згідно з вашими очікуваннями.
10. Не припускайте появи „любимчиків”, це створює зайві проблеми, ускладнює стосунки в колективі.
11. Умійте керувати емоціями, знайте ціну кожному слову, тонові. Не можна вимагати від дитини те, що під силу дорослому, будьте терплячими.
12. Не соромтеся виявляти почуття гумору. Можна посміятися і над собою, не вважайте себе досконалістю. Але не можна висміювати учнів. Дітям імпонує веселий, спритний, оптимістичний учитель.
13. Підтримуйте контакт з учнями поза уроками, на заняттях гуртка, позакласних заходах, спільних походах.

Зміцнюйте зв’язки з батьками, намагайтеся отримати від них підтримку, але не сподівайтеся, що вони вирішать проблему з дисципліною в класі. Виявляйте коректність у взаєминах з батьками. Постійна негативна інформація, скарги псують відносини, викликають недовіру до вчителя, його можливостей, здібностей навчати й виховувати дітей.

 

ПАМ’ЯТКА У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ

 Конструктивне розв’язання конфліктних ситуацій – необхідний елемент професійної педагогічної підготовки вчителів.
 Будь-які негуманні дії вчителя викликають протидію.
 Якщо учень кинув виклик учителеві, отже має всі підстави.
 Кожна конфліктна ситуація – гострий сигнал про неблагополуччя у розвитку дитини або цілого колективу.
 Доречніше проаналізувати перші симптоми неблагополуччя, ніж розпочати це після серйозних проявів конфлікту.
 Позитивні знахідки в роботі найчастіше забуваються, промахи пам’ятаються тривалий час, іноді все життя.

Наведемо кілька ситуацій із реального шкільного життя й способи їх розв’язання.

Увійшовши до класу на урок, учитель побачив на дошці карикатуру на себе. Діти розраховували, що почнеться пошук винуватця й урок буде зірвано. Що робити? (Учитель посміхнувся, підійшов до дошки, підправив малюнок і почав урок. Учні засмутилися та здивувалися. Урок пройшов нормально. більше такого не повторювалося.)
 

Учні збиралися втікти з додаткового уроку, причому вчителеві потрапила до рук записка, у якій вони домовляються піти з уроку й не дуже добре відгукуються про нього. Що робити? (Учитель демонстративно прочитав класові записку й сказав, що він тепер обізнаний щодо їх підготовки прогулу уроку, що його хвилює їх думка про нього, але він не збирається мститися, а хоче розібратися, чому так сталося . Дуже хоче вислухати дітей, але просить і їх вислухати його. Зрештою учні й учитель порозумілися і виявилися задоволеними одне одним, урок тривав далі.)
 

На прохання завідувача з навчальної роботи ти заміняєш хворого вчителя в чужому класі. Почався урок. Клас важко піддається управлінню. Ти вітаєшся – жодної уваги. Як бути? (Учителька, зовсім не звертаючи уваги на клас, почала малювати на дошці дуже цікаву картинку. Розмови потихеньку припинилися. Діти почали уважно розглядати малюнок. Тоді вона запитала, що б це означало. деякі діти висловили свою думку. Вона подякувала. Почався нормальний урок.)

 

 

БЕЗЛІЧ СПОСОБІВ СКАЗАТИ УЧНЕВІ: “ДУЖЕ ДОБРЕ!”

  •  Ти зараз на правильному шляху.
  •  Пречудово!
  •  У тебе це вийшло!
  •  Правильно!
  •  Це добре!
  •  Супер!
  •  Я пишаюся тим, як ти працював.
  •  Ти робиш це дуже добре.
  •  Це значно краще.
  •  Гарна робота!
  •  Я щасливий бачити цю роботу.
  •  Ти робиш гарну роботу.
  •  Ти близький до істини!
  •  Мої вітання!
  •  Це те що треба!
  •  Я знав, що ти зможеш це зробити.
  •  Зараз ти це зрозумів.
  •  Нарешті! Ти швидко вчишся.
  •  Працюючи так само, ти досягнеш багато чого.
  •  Я б не зумів зробити краще.
  •  Це правильний шлях.
  •  День у день у тебе виходить краще.
  •  Це спосіб!
  •  Ти нічого не прогаяв!
  •  Так тримати!
  •  Надзвичайно!
  •  Чудово!
  •  Це найкраще!
  •  Остаточно!
  •  Сенсаційно!
  •  Тепер нічого тебе не зупинить
  •  Це була першокласна робота. Чудово!
  •  Ще краще!
  •  Твій мозок попрацював на славу.
  •  Відмінно!
  •  Це видатний винахід.
  •  Фантастика!
  •  Здорово!
  •  Ти робиш це красиво!
  •  Як ти багато зробив! Розумник!
  •  Ти дійсно це поліпшив.
  •  Прегарно!
  •  Вітаю!
  •  Ти правий!
  •  Тримати так!
  •  Ти зробив це вчасно.
  • Мені подобається хід твоїх думок.
  •  Я пишаюся тобою.
  •  Дуже приємно вчити таких розумних дітей.
  •  Велика тобі подяка.
  •  Я не бачив нічого кращого за це.
  • Твоя робота принесла мені багато радості.
  •  Молодчина!
  •  Ол-райт – повний порядок!
  •  Серйозний прорив!
  •  Ось цього я ще не бачив.
  •  Ти неперевершений Сьогодні.
  •  Це вже успіх!
  •  Це твоя перемога.
  •  Тепер ти відчуваєш свої можливості.
  •  Ти справжній майстер.
  •  Щиро радий за тебе.
  •  Не можу передати свого захоплення.
  •  Грандіозно!
  •  я вірю в тебе, у тебе завжди виходитиме не гірше.
  •  Ти досягнеш успіху!

 

 

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz

  • Copyright MyCorp © 2018
    uCoz