Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 15.12.2018, 13:53

Комунальний заклад
Білоліська ЗОШ
І-ІІІ ступенів"


Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 7
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Робота над комплексно-цільовою програмою

 

Заходи по реалізації
Комплексно-цільової програми
«Наступність освітніх ланок»
(дошкільна освіта – початкова школа – базова школа)

 

Протягом 2016-2018 н. р. педагогічний колектив Білоліської ЗОШ І-ІІІ ступенів скеровуватиме діяльність працюючи на підвищення ефективності навчального процесу, орієнтуватиме всі структурні підрозділи на реалізацію науково-методичної проблемної теми району, школи  та
комплексно-цільової  програми «Наступність освітніх ланок» (дошкільна освіта – початкова школа – базова школа)


Заходи з реалізації наступності в дошкільній освіті та початковій школі

 

№ з/п

Заходи

Дата

Відповідальні

Робота з дітьми

1.

Підготовча робота з дітьми старшого дошкільного віку та учнями початкового віку

 

 

 

  1. Здійснення діагностики дітей старшого дошкільного віку  з метою виявлення готовності  їх до шкільного навчання;
  2. Екскурсія до школи: знайомство дітей старшого дошкільного віку зі шкільними кабінетами;
  3. Проведення днів  відкритих дверей:
    «День дитячого садка в школі», «День школи в дитячому садку»;
  4. Планування та проведення спільних конкурсів, виставок дитячих робіт в ДНЗ та ЗОШ;
  5. Відвідування дітьми старшого дошкільного віку свята 1 вересня та інших заходів у навчальному закладі;
  6. Відвідування відкритих занять  вчителями, які працюватимуть в 1-х класах у  вихователів  ДНЗ;
  7. Проведення відкритих уроків в 1-му класі для вихователів ДНЗ

травень

 

 

 

квітень

 

 

 

 

 

Згідно плану роботи 

 

 

 

 

Протягом року

 

Протягом року

психолог

 

 

 

вихователі ДНЗ
адміністрація школи
директор школи
завідувач ДНЗ

 




 

вихователі ДНЗ

 

 

вчителі


вихователі ДНЗ

Робота з батьками

2.

Підготовча робота з батьками майбутніх учнів

 

 

 

2.1.Проведення батьківських зборів;          «Дитина їде до школи. Що потрібно знати батькам?»;

2.2. Організація роботи педагогічного консультпункту на базі школи для батьків вихованців старшого дошкільного віку;

2.3. Проведення індивідуальних та групових консультацій з батьками майбутніх першокласників з метою надання рекомендацій щодо підготовки їх дітей до школи;

2.4. Проведення днів відкритих дверей з ЗНЗ з метою ознайомлення з умовами навчання майбутніх першокласників, організацією гарячого харчування, режимом роботи ГПД, залучення батьків до створення комфортних умов класних приміщень для первачків;

2.5. Організація роботи лекторію для батьків;

2.6. Проведення тренінгів, ділових ігор для батьків;

2.7. Проведення анкетування для батьків з метою виявлення інтересів, здібностей, нахилів, таланту їх дітей

 

серпень

 

 

серпень

 

 

 

серпень

 

 

 

 

серпень

 

 

 

 

 

 

серпень

 

 

 

 

 

 

 

директор
кл. керівник
1-х класів
психолог
кл. керівник
1-х класів

 

кл. керівники

 

 

 

 

адміністрація школи

 

 

 

 

 

адміністрація

психолог

кл. керівники

Робота психолога

3.

Психологічна допомога практичного психолога педагогам, батькам та вихователям ДНЗ

Постійно протягом року

Психолог

 

3.1. Проведення діагностики  психологічної підготовки дітей до  школи;

3.2. Аналіз готовності дітей до школи за трьома напрямами: інтелектуальна, соціальна і особистісна готовність;

3.3.Проведення наради за результатами діагностики;

3.4. Вивчення процесу адаптації першокласників;

3.5. Надання рекомендацій батькам за результатами стану адаптації щодо допомоги дітям у подоланні труднощів адаптаційного  періоду;

3.6.  Виявлення дітей з особливостями психофізичними  розвитку;

3.7. Психологічна педагогічна допомога сім'ям. У яких є діти з особливостями психофізичного розвитку.

 

 

Педагогічна взаємодія

4.

Спільна робота педагогів, вихователів ДНЗ

 

 

 

4.1. Анкетування педагогів, вихователів ДНЗ з питань всебічного розвитку особистості дитини;

4.2. Взаємовідвідування  відкритих уроків та занять в ЗОШ та ДНЗ;

4.3. Залучення вихователів та вчителів початкової школи до участі у розробках спільних методичних рекомендацій і порад щодо  підготовки дітей до навчання в школі;

4.4.Залучання вихователів ДНЗ до участі в спільній педагогічній раді №2 листопад  2016( Тема: Наступність освітніх ланок. Наступність у роботі дитячого садка і школи. Забезпечення наступність в роботі з дітьми старшого дошкільного віку та  учнями першого класу);

4.5. Проведення спільного психолого-педагогічного семінару « Психолого-педагогічні аспекти наступності як чинник адаптації дітей до навчання при переході з одного ступеня на наступний»;

4.6. Проведення спільних методоб'єднань

        з проблеми « Методична робота щодо здійснення наступності між дошкільною та початковою ланкою освіти»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Грудень

 

 

 

 

 

 

 

 

Жовтень

 

 

 

 

Згідно плану роботи ШМО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Адміністрація школи

 

 

 

 

 

 

 

психолог

 

 

 

 

керівники ШМО

 

 

Заходи з реалізації наступності в  початковій  і базовій школі

№ з/п

Заходи

Дата

Відповідальні

1.

Організація класно-узагальнюючого контро-лю. Мета: вивчення процесу адаптації, якості організації навчально-виховного процесу, виявлення труднощів і надання методичної допомоги учителям, психолого-педагогічної допомоги батькам та учням

Вересень-грудень

адміністрація

2.

Індивідуальна робота з учнями, які мають труднощі в період адаптації

 

на протязі року

адміністрація, психолог

3.

Визначення індивідуальних цілей учителів 5-х класів для розв’язання проблем наступності (співбесіди з вчителями-предметниками).

вересень

адміністрація, психолог

4.

Відвідування одного робочого дня й окремих уроків у 5-х класах

І семестр

адміністрація, психолог

5.

Тиждень відкритих дверей для батьків. Лекція для батьків «Проблеми психологічної адаптації дітей під час переходу з початкової школи до середньої ланки»

вересень

адміністрація
класні керівники

6.

Вхідний адміністративний контроль.

Мета: перевірити якість засвоєння навчального матеріалу попереднього класу.

 

вересень

адміністрація

7.

Діагностика адаптаційних процесів учнів 5-х класів

жовтень

психолог

8.

Психолого-педагогічний консиліум «Особливості адаптації п’ятикласників» із учителями початкової школи та вчителями-предметниками, які працюють у 5-х класах, психологом

вересень

адміністрація
класні керівники психолог

 

9.

Підбиття підсумків класно-узагальнюючого контролю (наказ)

грудень

Заступник з НВР

10.

Моніторинг навчальних досягнень учнів за результатами І семестру та подальше прийняття рішень, спрямованих на покращення результативності роботи педагогів та якості знань учнів

грудень

Заступник з НВР

11.

Моніторинг навчальних досягнень учнів 9 класів з допрофільної підготовки, аналіз рівня психологічної підготовки до 10 профільного класу

грудень

Заступник з НВР
психолог

12.

Науково-практична конференція «Підсилення компетентнісного спрямування навчально-виховного процесу шляхом між предметної, між курсової й між темної координації навчального матеріалу»

січень

Заступник з НВР
 

13.

Взаємовідвідування уроків вчителями-предметниками і вчителями початкової школи

Протягом І семестру

Заступник з НВР

14.

Методичний діалог між учителями початкових класів і школи II ступеня. Мета: аналіз програм, методичних рекомендацій з викладання української мови. Математики. Вивчення програми, вироблення єдиних вимог.

січень

Керівники ШМО

15.

Діагностика готовності учнів початкових класів для переходу до середньої ланки

травень

психолог

16.

Спільне засідання МО вчителів початкової й основної школи за підсумками контрольних робіт

квітень

Заступник з НВР

17.

Психолого-педагогічний супровід учнів 4-го класу:

  • Психологічна діагностика для виявлення учнів із низьким рівнем навчальних досягнень;
  •  корекційно-розвивальна робота з учнями з низьким рівнем навчальних досягнень;
  •  просвіта батьків щодо підготовки дітей до навчання в 5-му класі;

консультації майбутніх класних керівників

квітень

Адміністрація
психолог

18.

Психолого-педагогічний супровід у перед -  профільній, допрофільний і профільний періоди:

  • Професійна діагностика учнів для вивчення нахилів, здібностей, інтересів, вибору профілю навчання;
  •  ознайомлення учнів, батьків, педагогів із підсумками професійної діагностичної роботи з учнями;

консультування учнів та батьків, пошуки альтернатив

травень

Адміністрація
психолог

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz

  • Copyright MyCorp © 2018
    uCoz